Vernieuwde huisstijl, nieuw platform
Gedurende een halfjaar heeft Lynn tijdens een interim opdracht bij Vaart in Assen gewerkt aan te gekke citymarkting opdrachten. Waaronder het vernieuwen van de huisstijl van Assen, die aansluit bij de positionering van de stad. Vervolgens is er een compleet nieuw bezoekersplatform gelanceerd, waarbij Lynn het gehele proces van ontwerp tot livegang heeft begeleid. Atelier Valentina heeft de vulling van het volledige platform verzorgd, inclusief de aanleg van een database met daarin alle winkels, horeca en bezienswaardigheden in Assen. Begin 2023 vond de officiële lancering van het nieuwe platform plaats in het Drents Museum.
Campagnes
Ter lancering van de huisstijl zijn diverse lokale campagnes en producten ontwikkeld: van vaantjes voor in de winkelruiten van ondernemers tot banieren in de lantaarnpalen en posters in het straatbeeld. En na lancering van het nieuwe platform heeft Lynn de eerste landelijke en regionale bezoek- en verblijfscampagne opgestart. De landelijke- en regionale campagnes blijft Atelier Valentina ook na de interim opdracht begeleiden.
Emailmarketing
Tot slot heeft Lynn geadviseerd bij de opstart van de emailmarketing richting bezoekers van Assen en hebben we 12 mails ontwikkeld voor de welkomstfunnel.