
Doorlopend contact met meer dan 50 contactpersonen
Bijna 30 projectartikelen up-to-date


Maandelijks 2 nieuwsartikelen en -video’s
Architectuurfoto’s van alle opgeleverde scholen en gymzalen

strategie en advies


In opdracht van de gemeente Groningen verzorgen we alle communicatie en contentmarketing voor het Scholenplan Gro Up. Dat houdt in dat we maandelijks ca. 30 projectartikelen up-to-date houden, 2 nieuwsartikelen schrijven, 2 video’s maken en alle opgeleverde bouwprojecten fotograferen. Om dat te kunnen organiseren hebben we doorlopend contact met meer dan 50 contactpersonen, van projectmanagementbureaus tot ambtenaren, projectleiders, schooldirecteuren en schoolbesturen.
Alle kinderen en jongeren verdienen maximale kansen in hun ontwikkeling, in welk gezin of welke plek zij ook geboren worden. Om daaraan bij te dragen, investeert de gemeente Groningen in de komende jaren o.a. vele miljoenen in nieuwbouw en renovatie van tientallen schoolgebouwen met het scholenplan Gro Up.
Opdrachtgever: gemeente Groningen
Huisstijl & vormgeving: Buro Open
Website: Smeedijzer
Video: Rick Wetting
Fotografie: Roelof Bos